Wednesday, March 23, 2011

Alhamdulillah.....aku dah pun bergelar seorang mama....

This is my daughter was born on 12th February 2011. Her name is Hana Adriana binti Ahmad Tahawi.

Suami aku suka nama Hana and aku pulak prefer Adriana....ntahla daripada dulu lagi aku suka sangat nama adriana ni...kalau main game like The Sims ker sure aku nak letak nama adriana punyer hehehe.....Aku minat nama adriana sejak Amy Mastura yang penyanyi tu letak nama anak dia, adriana hahaha time tu aku masih budak sekolah lagi....kecik-kecik dah pikiaq nama anak gatai wakakaka......macam-macam kami pikiaq nama dia.....last-last kami letak nama Hana Adriana...tu pun husband aku phone dekat pejabat pendaftaran nak daftar sijil kelahiran, tanya our last decision for our baby's name....Hana Amirah ker Hana Adriana.....?Amirah sedap jugak tapi sepupu husband aku dah ada nama amirah and nama aku pun dah mahirah heheheh.......cam dekat-dekat nama aku lak anak aku ni....hihihi

Hana maksud dia rezeki tanpa kepayahan sebab tu suami aku berharap yang anak kami akan memperoleh rezeki yang baik daripada-Nya....insya-Allah....Ammin......kalau ikutkan aku, aku nak panggil adriana tapi adriana ni maksud nisbah....nisbah apa pun taktau la....harap-harap nisbah yang baik sudahla.... :)

Gambaq hana kat atas ni masa hana baru umur 2 hari.....waktu ni aku dah nak kena keluar wad tapi hana plak kena tahan wad sebab my water bag broke awal....aku sedih giler nak tinggal dia walaupun tau esok boleh mai lagi hospital....my next entry aku akan citer pengalaman aku bersalin plak.....

No comments: